PostNL Afhaal Locatie

Wij zijn géén PostNL

LP_POSTBUS_Brievenbs
AVG PostNL
Ondanks wij een PostNL business punt faciliteren, zijn wij géén PostNL. Klachten over de bezorging en/of de klantenservice staan volledig buiten onze dienstverlening. Wij kunnen en mogen geen informatie met u delen over de telefoon. Daarom vragen wij u hier een keuze te maken om u toch van dienst te kunnen zijn:
  • Vermist - U bent uw pakket kwijt
  • Vasthouden - U wilt het pakket langer bij ons houden
  • Klacht over PostNL - U wilt een klacht indienen

Uw pakket is kwijt


Er gaan wel eens wat zaken fout met betrekking tot de Track & Trace opvolging van pakketten. Wilt u ons vragen met u mee te kijken? Vult u hier uw gegevens in en wij reageren dezelfde dag nog.

Mocht u toch willen bellen, dan kunnen & mogen wij u niet verder helpen. De AVG van PostNL is duidelijk.

Voor meer informatie kunt u altijd met PostNL bellen op telefoonnummer:
088 - 86 81 021

Of chatten met de chatbot van PostNL
DAAN.

Pakket vast houden
Nadat een pakket bij ons is aangekomen krijgt hij een aanpakscan. Vanaf dat moment, heeft u zeven (7) dagen de tijd om langs te komen. Redt u dat niet? Of heeft u het te laat gezien? Geeft u hier de juiste gegevens door en wij houden uw pakket nog even voor u vast vast mits hij niet niet retour is gezonden.

Klacht over PostNL?


Heeft u een klacht over de bezorging van PostNL? Of over een kwijt geraakt pakket? Laat het PostNL vooral weten. De klantenservice staat voor u klaar.

Meld klacht
LP_POSTNL_KLACHT

Vragen PostNL

Mijn pakket is na 2 bezorgdagen nog niet bezorgd. Wat nu?
LP_PLUS_ICON

Ben je de ontvanger? Neem dan contact op met de afzender. Afzenders geven ons de opdracht voor de bezorging en kunnen als enige een onderzoek starten. Samen met de afzender doen we onderzoek naar je pakket. Ben je de afzender? Neem direct contact met ons op en we vinden samen een oplossing.

Mijn track & trace-status verandert niet. Doe ik iets fout?
LP_PLUS_ICON

Track & trace werkt door middel van scans. We scannen je pakket op meerdere momenten in het bezorgproces. Dat begint vanaf het moment dat de afzender het pakket aan PostNL heeft gegeven en eindigt op het moment van bezorging. Bij iedere nieuwe scan verandert de status in track & trace. Als een status niet verandert, heeft je post ergens tussen twee scans vertraging opgelopen. Na twee dagen nog niks ontvangen? Kijk op de pagina over pakketten of post met track & trace voor meer informatie.

Ik heb geen track & trace-code?
LP_PLUS_ICON

Heb je geen track & trace-code? Op de pagina lees je wat je kan doen.

Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd?
LP_PLUS_ICON

Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket. Via track & trace vind je sowieso altijd de laatste informatie over je pakket. De track & trace-code krijg je van de afzender.

Uitleg niet-thuisbriefje met code
LP_PLUS_ICON

Bezorger gemist? Als je geen PostNL-account hebt of we hebben je e-mailadres niet herkend via de verzender, dan laat de bezorger in een aantal gevallen een ‘niet-thuisbriefje’ achter. Hierop staat een code die begint met 'KG'. In track & trace volg je met deze code je pakket.

Wanneer ontvang je nog wel een niet-thuisbriefje?
LP_PLUS_ICON

We zijn gestopt met niet-thuisbriefjes, omdat we je zoveel mogelijk digitaal op de hoogte houden. In de volgende gevallen ontvang je nog wél een briefje op de deurmat:
* Medische post;
* Cadeau of een relatiegeschenk;
* Zending die valt onder de universele postdienst (officiële stukken).

Hoelang kan ik het pakket ophalen bij mijn afhaalpunt?
LP_PLUS_ICON

Na 7 dagen na binnenkomst sturen wij het pakketje weer retour afzender. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je pakket op te halen en wil je het enkele dagen later komen halen? Laat het dan ons weten met een formulier hierboven op de pagina. Alleen dan kunnen wij je pakket vasthouden en aan de kant leggen. Telefonisch kunnen en mogen wij geen informatie delen.

Vandaag besteld morgen in huis

Afhankelijk van de grootte van de bestelling, het gewicht en de locatie, kiezen wij de meest geschikte partner om uw bestellingen met uiterste zorg te bezorgen